Saturday, 12 May 2012

hepy mother's day mom... :)


with my loverly m0ther~

      Hey dan slamat pagi semua... da mandi ke bel0m ? hihi.. :P seperti yg dimaklumkan hari ini, adalah hari ibu.. :)  betol ?Gmbr yg kt atas tu x jelas sgt sory.. tu gmbr ibu anis ngan anis.. :) setengah org panggil ibu sendiri, ibu,mak,mummy atau umi.., kal0 anis, anis panggil ibu,.., hurm... Anis xder p0n hadiah tok ibu anis.., sbb xder mase nak gi beli.., so anis cume kasi ucapan dan salam je.. ... tp, tu p0n dikire okeyh lha..kan.., tp..kekadang tu anis terpikir gak macam mane lha..org lain yg xder ibu tu., mesti sedih kan? hish! kesian sangad! kal0 anis.., hmm..!! tax tau lah nak ckp mcm mane? susah nak gmbr kan..agaknye..anis menangis je lha..sepanjang tuh.., Jadi sebagai nasihat kpd semua yg masih mempunyai ibu, hargailah ibu selagi dia masih ade :) jangan derhaka dgn ibu sendiri kay...
okey2 lah... anis nak kluar jap, sebel0m tu... anis ade sajak tok ibu anis,
"
 ibu, tanpamu aku tiada, tanpa didikanmu aku melata, tanpa kasihmu aku merana, tanpa pujukanmu aku sesat merata, selamat hari ibu buat ibuku Faridah bt Hassan :) "
bai2~~


                  
suka ? like la :D

No comments:

Post a Comment