Friday, 6 July 2012

              
         "Assalamualaikum" jawab ea.. kalau tak.,tak sayang -..- haha., okey . gurau.. Dah lame gak farhana tak update., rase rindu pulax <---- gedik sieh... heee~ Farhana hari nie nak update pasal my bestie... sape nak dengar..dengar la., sape tak nak., ikott suka hati mu ler ! gi jauh.. >_< 
           Sometimes anis rase rindu ngan bestie anis.. and sometimes i feel sad... Anis rase sedih sebab.. anis takott kalau anis kehilangan kawan lame.., biarpon anis ade kwn baru., tapi anis tak kan lupe kawan yg lame... :') Balik asrama., as usual..anis akan bukak "mukabuku" ..andthen bukak fb kwn anis.. setiap kali anis bukak je fb dier.. mesti..wajib...ade kwn tambahan.. Tak pernah tak ade.. freinds dia p0n da ramai tahap gaban da.. Ramai orang nak jd freinds ngan dia..disebabkan sikap dia yg menarik hati orang..sikap dia yang SPORTING !! Btw., anis rase beruntung lah dapat berkwn orang macam dia... Dia memahami.. Its hard to find a freind like him.. :3 Anis takott lah.. dalam ramai2 kawan yg dia rapat.. dia tak terkira ade anis dlm bestie dia.. sbb., anis jarang da ngan dia skarg nie.. :'( whatever she is., dia always be my forever.. 

   SMS untuk awak !
      *
sory kalau selame nie., sya slaloo buad awak terase.. sory ea.. Sya harap.. awak tak lupekan sya.. Skarg awak ngan sya dah berlainan sekolah... I hope.. awak tak lupe memory yg lepas... Antare kawan2 saye lain..awak sorang je yg memahami... Sory la..sbb saye tak pernah nak memahami awak.. saye tak pandai nak layan awak seperti mane kawan awk layan... saye tak sporting.. tak pandai buad lawak.. tak menghibur.. xder gosip.... Sye tak kesah sume bende tu.. asalkan awak tak lupekan.. tu je saye nak.. okey.. babye..assalamualaikum.. ILY <3
       Hiah...jiwang karat pulax aku nie kan..haha..:D tu je anis nak kate.. nak tulis banyak lagi tp..biar lah., tangan p0n dah penat nak taip.. atas..bawa..kiri..kanan.. --' heee~~ lastly..babye.. tata~~ :3

                                                         

suka ? like la :D

No comments:

Post a Comment