Friday, 13 July 2012

novel terkini --> Nah, untuk awak !

           haipp ! Assalamualaikum., sehat ? sape yg sehat tuh, alhamdulillah.., sape tak sehat tuh makan ubat., eh ? ^_^ t0day., anis update pasaii.. "novel Nah, untuk awak !" minat pulax lah anis bab2 novel nie.,well~ hobi ken.. kehkeh.. firstly., anis kene lah tunjuk dulu sinopsis dia.. Kejap eh.. -----*dupdapdupdap*ha ? nie dia--->

*kau umpame pelangi yg terbentang di langit nan biru*Kata Najiha, hidup ini mudah. Punya babah yang menyayanginya sepenuh hati. Kekasih hati yang sempurna di matanya. Kawan-kawan yang setia di sisi. Hidup Najiha sudah lengkap.
Namun, langit tak selalu cerah. Cinta hatinya beralih arah kepada orang yang dia percaya. Najiha terkedu seketika. Hidup ini bukan semudah yang dijangka. Lalu, dia mencari tenang di bumi Korea. Tenang yang dicari sentiasa saja diganggu oleh Si Janggut Sejemput.
“Awak intip saya ke apa ni?”
“Nak intip awak buat apa? Tak ada maknanya.”
“Habis tu mana-mana saya pergi kenapa saya nampak awak saja?”
“Tempat ni bukan awak yang punya.”
Baru saja luka di hati ini ingin sembuh, Najiha diduga lagi dengan pemergian yang tersayang. Namun, Najiha pasti setiap yang berlaku, pasti ada hikmah-Nya. Jalan bahagia ada di depan matanya. Najiha hanya perlu memilih untuk ke kiri atau ke kanan.
*andai takdir jodohku bukan denganmu.,aku percaye DIA telah memilih yg terbaik buatku :')*
 
         Dah bace ken ? okey., memang korang bace nie acam tak best jer., tp kene beli novel nye skali., baru syookkk ! haha :D Time anis nak beli buku nie.. sambil tu anis cari skali novel yg heroin nye name "anis or farhana" ? haha., ceh ! maca ade je.. Tapi..harap ade la.. kehkeh.. okeyh2..nak chaaauu dulu.. be0m makan lagi nie.. hehe., okey..baybye.. ^_^

                  
suka ? like la :D

No comments:

Post a Comment